???? 11 مانع بر سر موفقیت یک برنامه بازاریابی @bazaryabimodern1987 1- واحد بازاریابی، بدون نظرخواهی از سایر واحدها، به خصوص واحد ، برنامه بازاریابی را طراحی میکند 2- واحد ، ارزشی به برنامه بازاریابی نمیدهد و آن را اجرا نمیکند یا آن را به صلاحدید خودش تغییر میدهد 3- واحد بازاریابی، پس از ارائه برنامه بازاریابی به واحدهای دیگر، بر نحوه اجرای برنامه بازاریابی نظارت نمیکند و در نتیجه، نمیتواند برنامه بازاریابی را به موقع اصلاح کند 4- برنامه برنامه ,بازاریابی ,واحد ,برنامه بازاریابی ,واحد ، ,واحد بازاریابی، منبع
درباره این سایت